ANGLIA – Siamack Salari, etnográfiai specialista, egy olyan frissített mobiltelefonos alkalmazást dobott piacra, amely lehetővé teszi a márkatulajdonosoknak, hogy megtekintsék, a fogyasztók hogyan használják termékeiket vagy szolgáltatásaikat; mindezt pedig a felhasználók okostelefonja által rögzített videókon, képeken, szöveges és hanganyagokon keresztül.
Salari 2009-ben indította el a béta verzióját az alkalmazásnak, EverydayLives néven – mely cégének is a neve –, de a teljes értékű alkalmazást (EthOS) most jelentették be.
Apple, Android és BlackBerry verziók is elérhetőek, jelenleg 15 nyelven, mondta Salari. Az alkalmazást ez idáig már egy sor "vezető márka" kipróbálta, akik így képesek felhasználóikat arra ösztönözni, hogy videófelvételt készítsenek, ami megmutatja, hogy az adott termék, szolgáltatás hogyan illeszkedik be az életükbe.
Salari elmondta: "Mostanáig az etnográfia, ha szigorú szabályok szerint végezték, egy meglehetősen drága és nehezen hozzáférhető eszköz volt, azonban a gyorsan változó technológiák által biztosított lehetőségekkel élve a fogyasztói insightok soha nem látott gazdagságát és mélységét tudjuk biztosítani."
Hogy megünnepeljék a bevezetést, az Ethos ingyenes, 30 napos próbaverziója letölthető az alkalmazás honlapján. (Research-live)