Brazília, Oroszország, India, Kína és Dél-Afrika, azaz a BRIC-országok márkái 2006-ban még csak 2%-os részesedéssel rendelkeztek a 100 legnagyobb márka (BrandZ Top 100-as) listáján. Ez 2011-re 19%-ra növekedett... Továbbiak az infografikában. (Kattints a linkre a kép megjelenéséhez!)
Millward Brown infografika: BRIC-országok a BrandZ 100-as listán (2011)
2011.05.11. 08:11 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: statisztika márkakutatás infografika adatvizualizáció
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.