A piackutatók (és marketingesek) manapság többet beszélnek Henry Fordról, mint George Gallupról - pedig a jó öreg Henry ugye autógyáros volt és mellesleg gyűlölte a piackutatást / piackutatókat / marketinget (bármit is jelentettek ezek a fogalmak akkoriban) - legyünk őszinték, egy öntörvényű faszkalap volt, aki a mai világban nehezen boldogulna. Egyébként ő és George Gallup nagyjából kortársak voltak, Henry 1903-ban alapította meg a Ford Motor Company-t, Gallup pedig 1897-ben készítette ugye legelső kutatását, kb. 20 fős mintán...szép idők...) Na, de akkor miért megint Henry? Csak. Az igéretek azért vannak, hogy megszegjük őket. Fogadjátok szeretettel - vagy vérmérsékletetektől függően tömény ellenszenvvel az újabb karikatúrát Mr. Ford-ról.... (Most már nem igérek semmit a jövőre nézve.)
(kép: Vovici)