A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete által meghirdetett, a Vodafone által szponzorált, Országos Piackutatási Diákversenyre összesen 23 csapat adta be a jelentkezését, 10 intézményből (ÁVF, BCE, BGF, BKF, ELTE, ME, MÜTF, PTE, SZIE, SZTE), majd végül 20 csapat nyújtott be írásbeli anyagot, ezek a csapatok a következők voltak:
Effect Ad, HEKI, VodaFanok, Generation Next, Mobilmánia, Trifónia, HÁLÓWIN, cool- tour-mix, Standard Deviánsok, CSI.KI.TA., GET, Search Mistery, Extreme Marketing Research, Vodafriends, Ravaszdi Rókák, AIDA, Piaci Piócák, Távkapcs, The Auditors, Trend.
Ma a zsűri hosszas és nehéz döntés után végül hat csapatot választott ki a leadott pályamunkák alapján. A kiválasztott csapatok legközelebb a szóbeli fordulóban – mely egyúttal a verseny döntője is – bizonyíthatják a piackutatás iránti affinitásukat. A hat döntős csapat a következő:
Effect ad, GET, Hálówin, Search Mistery, Standard Deviánsok, TÁVKAPCS.
A verseny szóbeli döntője az eredetileg meghirdetett időponttól eltérően 2010. december 10-én lesz a Corvinus Egyetemen.