(Sajtóközlemény) Az előző évek sikereire és a rengeteg pozitív visszajelzésre való tekintettel a 2010-2011-es tanévben a Piackutatók Magyarországi Szövetsége és az SPSS Hungary szakmai támogatásával tovább folytatjuk a Marketingkutatás, piackutatás gyakorlata című képzést a Modern Üzleti Tudományok főiskoláján. Az 1 éves, másoddiplomás, piackutató diplomát adó képzést neves és gyakorló szakemberek vezetik, akik olyan főiskolát, egyetemet végzett szakemberek munkáját kívánják segíteni az itt megszerezhető gyakorlati tudással, akik munkájuk során marketinggel, termékbevezetéssel, szolgáltatásfejlesztéssel foglalkoznak, illetve, ezzel kapcsolatos döntéseket hoznak.
A marketingkutatás nem egy elméleti tudományág - habár tudományos, matematikai, szociológiai és szociálpszichológiai alapokon nyugszik -, hanem olyan gyakorlati tudomány, amely mára elengedhetetlen fontossággal és nagy haszonnal bír a stratégiai és taktikai döntések meghozatalakor. A piackutatási adatokra alapozott döntésekkel a vállalati döntéshozók minimalizálják a pénzügyi kockázatokat, ezzel segítve saját cégük, termékük, szolgáltatásuk sikerét. A Marketingkutatás és piackutatás gyakorlata nem a piackutatás történtével, elméletével foglalkozik, hanem azzal, hogy miként tudjuk a vállalati problémákat és kérdéseket, piackutatási kérdésekké alakítani, hogyan kell úgy kérdezni, hogy a minket érdeklő kérdésekre kapjunk választ, célcsoportjainkat milyen módszerekkel érdemes megkérdezni, illetve hogyan tudjuk a marketingkutatás modern eszközeivel csökkenteni kutatási költségeinket.
„A kurzust azoknak ajánlom, akik a gyakorlatban is dolgozó szakemberektől akarják megtanulni a szakma elméletét és gyakorlatát. Mind minden modern üzleti tudomány a marketingkutatás is a nemzetközi vállalatok napi munkájában megkívánt igények szerint gyorsan fejlődik, s ezt a tudást azok a szakemberek tudják legjobban átadni, akik ezekkel az igényekkel, kihívásokkal saját munkájukban nap, mint nap találkoznak. Ami manapság még ennél is fontosabb a MÜTF PIKU oktatása során találkoztam a legérdeklődőbb, legelkötelezettebb hallgatókkal, akik az oktatókat és egymást is sikerrel inspirálták tanulmányaik során.”– mondta dr. Lengyel Emőke, akik több mint harminc éve aktív tagja a piackutató szakmának, a TNS Hungary elődjének, a Modusnak az alapító tulajdonosa és a képzés egyik szakmai tanácsadója.
Klenovszki János, az NRC ügyvezetője és a képzés szakmai irányítója, oktatója szerint „A képzés elsősorban azoknak szól, akik cégvezetőként, marketingszakemberként vagy termék-, szolgáltatásfejlesztési területen dolgozó döntéshozóként a marketingkutatásra, piackutatásra, mint fontos információforrásra tekintenek, akik tudják, hogy a legfontosabb nem maga a termék, hanem a terméknek a vásárlója: a fogyasztó. A fogyasztó véleménye teszi sikeressé a terméket vagy szolgáltatást, ezért elengedhetetlenül fontos a vásárlók gondolkodásának, szokásainak a megismerése. Ez a képzés megmutatja, hogy miként kaphatjuk meg a kérdéseinkre, azokat a válaszokat, amelyek segítenek abban, hogy jó döntéseket hozzunk és ezáltal versenyelőnyhöz jussunk.”
Amennyiben gyakorlott szakemberektől szeretnék a piackutatási módszerek használatát, a kutatási eredmények értelmezési technikáit megismerni, a kérdezés technikáját elsajátítani vagy a teljes kutatást menedzselni, kutató cégnél szeretne dolgozni vagy éppen kutatással szeretné a saját munkáját segíteni, akkor jelentkezzen a
www.piackutato-kepzes.hu/kepzes honlapon és ismerje meg a marketingkutatás módszereit és eszközeit. A Piackutatás gyakorlata, másoddiplomás képzésre a jelentkezéseket 2010 szeptember 20-ig kérjük elküldeni. Az órákat pénteki és szombati időpontokon a MÜTF budapesti főiskoláján tartjuk meg. 2010. 09. 03. Budapest
Ha bármilyen kérdése van a képzés szakmai részével kapcsolatban írjon emailt a képzés szakmai vezetőjének, Klenovszki János-nak a janos.klenovszki@nrc.hu email címre.