ROMÁNIA – A Vodafone SMS alapú felmérési (szavazási) lehetőséggel bővítette az AdPlus szolgáltatását Romániában, mely lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy hat kérdésből álló szavazásokat készítsenek a mobiltelefon-hálózat előfizetőivel.
A Brennan Research kutató céggel együttműködő Vodafone az eszköz használatát egy olyan szavazással demonstrálta, ahol futball-rajongókat kérdeztek meg a világbajnoksággal kapcsolatban.
A felmérés során 2,700 egyént kérdeztek meg, a válaszadási arány pedig 8 százalék volt. Ez arányban van azzal az 5–12%-os válaszadási hajlandósággal, melyet egyéb Vodafone által szervezett SMS felmérések esetében korábban regisztráltak.
A Vodafone azt tervezi, hogy más kutató ügynökségeknek is lehetőséget biztosít az eszköz használatára. (Research-live)
A Vodafone SMS alapú felmérési eszközt mutatott be Romániában
2010.07.07. 07:01 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: szavazás piackutatás
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.