USA – Az „Avatar” és az „Oscar” szavak kéz a kézben járnak az Academy Awards most hétvégén aktuális díjátadásáig, úgyhogy helyénvalónak látszik, hogy a Millward Brown kutató cég virtuális avatárokat alkalmazott egy online felmérésében, melyben azt kérdezte, hogy ki fogja nyerni a legjobb film díját.
A Millward Brown nevével fémjelzett kutatás az első kísérlet volt, melyben virtuális kérdezőként avatárokat használtak, mondta Jake Kolb alelnök.
Elmondta, hogy a kísérlet összességében sikeres volt – különösen a műszaki integráció. “A belépésnél egy tesztet futtattunk, hogy meggyőződjünk arról, az emberek hallják és látják az avatárokat, és 96 százalék sikeresen túljutott a tesztoldalon,” mondta Kolb.
Az ügynökség úgyszintén tesztelte az avatárok használatát a felmérés különböző pontjain, kezdetben három ilyen ponton, melyet később nyolcra növeltek. Kolb szerint nem volt hatása a kérdőív félbehagyók arányára, bár a befejezési arányt sem növelte meg. Ezt önmagában is a technológia győzelme volt, figyelembe véve azt is, hogy az avatárok használata átlagban körülbelül két perccel növelte meg a felmérés kitöltésének idejét.
A díjátadó ceremónia egyébként most vasárnap éjszaka zajlik, a helyszín pedig a Kodak Theatre, Hollywoodban. (Research-live)
A Millward Brown avatárokat próbált ki az Oscar díjra jelöltekkel kapcsolatos felmérésében
2010.03.05. 21:25 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: avatar piackutatás online kutatás millward brown
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.