ANGLIA – A Gallup már sorozatban a második évben végzett a piackutató cégek listájának élén a legújabb Business Superbrands Top 500 felmérésben. A vállalat, amelyik az összesített (minden iparág cégeit tartalmazó) listán az 54. helyre került, hét másik kutató céget előzött meg.
A piackutató cégek végső rangsora (zárójelben az összesített listán elért helyezés):
1. Gallup (54)
2. Ipsos Mori (85)
3. Mintel (160)
4. GfK NOP (285)
5. ACNielsen (331)
6. TNS (399)
7. Millward Brown (454)
8. BMRB Omnibus (496)
A Superbrands Top 500-at egy olyan panelben szereplő szakértők véleménye alapján alakítják ki, melyben az angol üzleti élet 1,700 prominense szerepel, köztük például Paul Edwards, a TNS Research International elnöke. (Research-live)
A Gallup vezeti a piackutató cégek ‘Superbrands 2010’ listáját
2010.02.24. 16:13 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: közvéleménykutatás piackutatás gfk gallup tns ipsos acnielsen millward brown
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.