Nigel Hollis, a Millward Brown vezető globális analitikusa, megosztja elméleteit, és hangot ad kételyeinek a márkakutatás jövőjéről.
Tudom, hogy a megfigyeléses adatgyűjtések sosem fogják tökéletesen helyettesíteni a közvetlenül a fogyasztókkal való beszélgetés szükségességét.
Például, bár az idegtudomány megmondhatja nekünk, mikor és milyen mértékben válaszol valaki egy közvetlen ingerre, azt nem mondhatja meg, hogyan érezhetnek az emberek márkákkal kapcsolatban hosszabb távon. Annak érdekében, hogy a passzív megértésnél tovább jussunk, muszáj képesnek lennünk bevonni és érintkezni emberekkel, hogy ötleteket javasolhassunk és visszajelzéseket gyűjthessünk. Az érintkezés formája nagyon különbözhet a hagyományos felmérési kutatástól, de továbbra is szükséges lesz beszélni az emberekkel. Ma blogokat használunk, online ötletelő üléseket, és egyszemélyes video interjúkat. Holnap már új módszereket használunk majd. Nem tudom pontosan, hogy fognak kinézni, de fogadni mernék, hogy a kérdések és válaszok továbbra is a fő összetevők maradnak. (Research-live)