A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete országos piackutatási diákversenyt rendez olyan felsőoktatási intézményben tanuló hallgatók számára, akik piackutatást tanulnak vagy tanultak. A versenyre 18 csapat adta be jelentkezését. A csapatok a Corvinus Egyetem, a Budapesti Gazdasági Főiskola, a Pécsi Tudományegyetem, a Kaposvári Egyetem, az ELTE, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem, a Miskolci Egyetem, a Szegedi Tudományegyetem, a Károly Róbert Főiskola és a MÜTF hallgatói közül kerülnek ki.
Az írásbeli feladat leadásának határideje 2009. November 13, a szóbeli döntő December közepén kerül megrendezésre.
A verseny célja az egyetemi és főiskolai hallgatók körében elősegíteni a piackutatás gyakorlati alkalmazásának megértését, a szakma népszerűsítését. A verseny hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a végzett hallgatók, akár ügynökségi, akár ügyfél oldalon kerülnek a jövőben kapcsolatba a piackutatással, szakmai hozzáértéssel kezeljék a kutatási igényeket és széleskörűen ismerjék azok megoldási lehetőségeit.
A feladat a RedBull által megfogalmazott piackutatási brief alapján elkészített piackutatási terv és a kutatás lebonyolítása. A megoldás a módszertant és a kutatási kérdésre adott választ bemutató prezentáció. A szóbeli döntőn a legjobb megoldások vesznek részt, a zsűri ügyfél- és ügynökségoldali szakértőkből áll. A téma: Az energiaital-fogyasztó fiatalok innovatív elérési lehetőségei
További információ: www.piackutatas-verseny.info vagy agnes.neulinger@uni-corvinus.hu
18 csapat jelentkezett az Országos Piackutatási Diákversenyre
2009.10.19. 15:07 Forecast Research - www.forecast.hu
Szólj hozzá!
Címkék: piackutatás
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.