A FigyelőNet arról ír, hogy minél erősebb egy márka, annál nehezebben pártolnak el tőle, illetve annál könnyebb új fogyasztókat szereznie. Igen ám, de hogyan építsünk erős márkát? A Szonda Ipsos kutatói azt vizsgálták, milyen összefüggés van a márka érzéki észlelése és a márka erőssége között. Az MP3-lejátszók esetében a hanggal megegyező jelentőséggel bír a dizájn és a tapintás, tusfürdőknél pedig a dizájn közel olyan hangsúlyos szempont, mint maga az illat.
A mediainfo.hu arról adott hírt, hogy június végén lépett a PMSZ tagjai közé az ITHAKA. A Piackutatók Magyarországi Szövetsége (PMSZ) 2009. júniusi 30-i közgyűlésén egyhangú döntéssel a tagjai közé fogadta az ITHAKA Információs Társadalom- és Hálózatkutató Központot. Az ITHAKA 2001-ben egyetemi kutatóközpontként kezdte meg a működését, vizsgálódásai elsősorban az információs társadalomra és a digitális egyenlőtlenségekre irányultak. 2004-ben az ITHAKA Kht-vá alakult, majd 2008-ban alakult meg az ITHAKA Research & Consulting, amely bővítette szolgáltatási körét, s mostanra fő profilja a piac- és közvélemény kutatás, illetve a tanácsadás lett. Fókuszában továbbra is az IT, a média és a telekommunikáció áll. A kutatócég a World Internet Project magyarországi koordinátora.