Ezennel elindítjuk "Ki kicsoda?" sorozatunkat. Rendszeresen tervezzük bemutatni a piackutató és marketing szakma résztvevőit rövid életrajzzal, fényképpel. A sorozaton belül két szekció lesz:
1. A szolgáltatói oldal résztvevői: piackutató/marketing intézetek, ügynökségek, egyéb szolgáltatók (pl. adatfeldolgozó, adatbányász, stb.)
2. Megbízó (ügyfél) oldali marketingesek, piackutatók.
A "Ki kicsoda?" sorozatot egyelőre az interneten elérhető publikus adatokkal töltjük fel, szeptembertől viszont bárki (aki a fenti kategóriák bármelyikébe tartozik) jelentkezhet, elküldheti adatait, fényképét, melyeket a soron következő postban megjelentetünk. Jelentkezni pozíciótól függetlenül lehet, szakmában dolgozó asszisztenseknek, junior kutatóknak/marketingeseknek ugyanúgy, mint mondjuk egy kutartóintézet ügyvezetőjének. Jelentkezni majd a Hírlevélre való feliratkozással lehet, melyet szeptember elején tervezünk elindítani. Reméljük, hogy lesz akkora érdeklődés, hogy folyamatosan tudjuk majd a tisztelt kollégákat bemutatni. További információk a Hírlevél elindulása után várhatók.
KOZÁK ÁKOS (41) – GfK Hungária
A GfK Hungária ügyvezető igazgatójának szakterülete a magyar médiapiac, a fogyasztói magatartás és a kiskereskedelem szerkezetváltozása. A közgazdász, szociológus és újságírói képzettséggel is bíró Kozák Ákos kiterjedt előadói, szervezeti tevékenységet folytat: a hazai marketing és kereskedelmi témájú konferenciák rendszeres előadója, a Budapesti Gazdasági Főiskola és a Budapesti Corvinus Egyetem oktatója, tagja az egyetemi Marketing és Média Intézet Tanácsadó Testületnek. A Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja, soros elnök a VOSZ Kereskedelmi Szolgáltató Szekciójában, az ESOMAR tagja.
HANN ENDRE (62) – Medián
Hann Endre a Medián ügyvezető igazgatója. A klinikai pszichológus végzettségű Hann hosszú ideig a Tömegkommunikációs Kutatóközpont (majd jogutódja, a Magyar Közvélemény-kutató Intézet) munkatársaként dolgozott, először kérdezőbiztosként, majd tudományos segédmunkatárs, tudományos munkatárs és tudományos titkár volt. 1989-ben egyik alapítója volt a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézetnek. Hann tagja az ESOMAR-nak. Rendszeresen készít választási előrejelzéseket; kutatási szakterületei a politikai attitűdök és a választási magatartás.
GERBER GÉZA (45) – Szocio-Gráf
Gerber Géza a Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet ügyvezető igazgatója. Kutatási portfóliója változatos; utolsó publikációjának témája Az ifjúság helyzete és jövőtervei Baranya megyében – 2005 (Csanaky – Gerber – Józsa. In: Új Ifjúsági Szemle IV. évf., 3. szám, 2006. ősz).
ATKÁRI CSABA - Conness / TNS Partner
Atkári Csaba szociológus, jelenleg a Conness Kft. tanácsadójaként a TNS Hungary stratégiai partnere. Tizenegy éve piackutató, ebből az utóbbi 10 évet a TNS-nél töltötte. Kutatásvezetői és szektorvezetői feladatok után a kutatási, majd stratégiai igazgatóként többek között új területek fejlesztéséért és a kommunikáció-kutatásokért volt felelős. Szakterülete az autóipari és a médiakutatások, de a pénzügyi, az FMCG, és a gyógyszeripari területen is irányított projecteket az elmúlt években. Online kutatásokkal 2004 óta foglalkozik - mind lakossági, mind üzleti területen.
SZALÓKYNÉ TÓTH JUDIT (40) – ACNielsen
Szalókyné Tóth Judit az ACNielsen Piackutató Kft. ügyvezető igazgatója, korábban Zwack Unicum marketingigazgatója volt. A közgazdász és marketingkommunikáció végzettségű Szalóky a kiskereskedelmi index kutatására szakosodott. Az ESOMAR tagja.