A Norbi fiú esete az AGB Hungary-val
2007.03.02. 14:17 Forecast Research - www.forecast.hu
Mint köztudott, az AGB Hungary hazánkban egyedüli kutatócégként televíziós műsorok nézettségének műszeres mérésével foglalkozik és gyakorlatilag a teljes magyar marketing-, reklám-, hirdetési szakma ezekre az adatokra támaszkodva végzi tevékenységét.
Az update-guru könyvében részben saját tapasztalatai, részben egyéb információk és feltételezések alapján értekezett az AGB mérési rendszeréről.
Árpa Attilához hasonlóan - részben rá hivatkozva - kétségbe vonta a műszeres mérési rendszer létezését! Árpa ugyanis könyvében tekintélyes pénzjutalmat ajánlott fel annak a "paneltagnak", aki felhívására jelentkezik és bizonyítja, hogy nála működik a műszeres rendszer. Az állítólagos több száz családból a mai napig senki nem jelentkezett a pénzért…
Nemsokára az AGB Hungary nyílt válaszlevelét közöljük a Schobert Norbert könyvében leírtakkal kapcsolatban.
Szólj hozzá!
Címkék: panel közvéleménykutatás piackutatás médiakutatás műszeres mérés
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.